We Love Books Tag

Sziasztok!

Múltkor este nem igazán tudtam aludni, így elkezdtem nézelődni a blogok a között, és megláttam Pandaa egy bejegyzésében ezt a book tag-et. Nagyon megtetszett és gondoltam, megcsinálom. 🙂 Itt is köszönöm szépen, hogy megcsinálhattam! 🙂

1. Melyik az a könyv, amit megtartanál, ha az összes többit ki kellene dobnod?

termek6541Azt most előre le szeretném szögezni, hogy EGY ÁRVA KÖNYVET SEM DOBNÉK KI! Ha valamelyik nem tetszik, eladom vagy elcserélem. De nem dobom ki. Még azt se, amelyikhez tudjuk, hogy nem is fogunk hozzányúlni. Úgyhogy ez a válasz csak a kérdés kedvéért jön. Őőő, Nehéz a döntés, de szerintem Karen Marie Moning: Tündérkrónikák 5. – Új nap virrad c. könyvét tartanám meg. Legszívesebben az egész sorozatot, hisz ez a nagy kedvenc, de csak egy könyvet lehet. 😦

2. Amikor olvasol, szeretsz valami rágcsálnivalót enni, vagy inni valamit?

Néha igen. De az evéssel kapcsolatban félek, hogy a könyvet összemaszatolom, az ivással kapsolatban meg… alapjáraton keveset iszok. Jó ha egy nap alatt iszok egy liter folyadékot… de most úgy őszintén. xD

3. Mikor kezdtél komolyabban érdeklődni a könyvek iránt, és melyik volt az első könyv, amit elolvastál?

covers_265168Ez érdekes kérdés, mivel világéletemben imádtam olvasni. És itt most jön egy nagy de. VISZONT. Úgy 10 éves korom környékén talán… leálltam vele. Nem emlékszem, miért, de gyűlöltem a kezembe venni bármilyen könyvet. Szóval hiába szerettem a KIncskereső kisködmönt, meg Vukot, de hisztiztem, amikor a kezembe kellett vennem akár egyet is. Aztán elmentünk unokatesómhoz, aki Peter Freund: Laura és Aventerra titkait odaadtam. Pár hónap alatt elolvastam talán az első fejezetet. Majd ágynak estem 1 hétre, és le se tudtam rakni. Emlékszem, csütörtök délután 2 körül hívtam anyut, hogy ” anyu… nekem kell ez a könyv… vegyétek meg! Meg a folytatásait is!” Azóta újra benépesedett a könyvespolcom. 😀

4. Melyik az a könyv, amit sosem olvasnál el újra?

Twilight, Gyönyörű sorcsapás… Áh! Suzanne Selfors: Mentsük meg Júliát! Bár lehet, hogy nekem voltak túl nagyok az elvárásaim a könyv felé, de NINCS. AZ. AZ. ISTEN.

5, Romantikus, vagy inkább, akciódús könyv?

Mmmmmindkettő. De inkább az előző könyvtől függ. Ha túl nyálas volt—> akciódús. Ha ijesztő volt–> romantikus (bár melleette is képes vagyok olvasni pl. Monica MUrphy: One week girlfriend – Heti csaj).

6. Függővég vagy lezárt befejezés?

Igen, a függővég egy hajtépős, idegeiden táncolós fajta befejezés. De ha olyan a történet (pl. a fent említett Heti csaj), hagyjanak neki függővéget, és NE csináljanak belőle sorozatot. Hadd írja meg az olvasó magának a befejezést. Így mivel kevesebb olyan könyv van, ahol hagyják a dolgokat az olvasó fantáziájára bízni a történeteket, ezért inkább a függővég pártjára állok.

7. Vékony vagy vastag könyvek?

Vastag. De igazából történet választja. Valamelyiket hatásosabb lenne 100 oldalba leírni, valamelyikhez a 700 oldal is kevés.

8. Egy műfajú, vagy több műfaj keveréke?

Nekem unalmas az egyműfaj. Legyen keveredés. De csak mértékkel. (Disztópia, ami horror, ami emellett romantikus, ezáltal drámai és erotikus, de ezenfelül vígjáték és még fantasy…. I1m gonna sleep~)

9. Katniss vagy Hermione?

Sajnos, Az éhezők viadala még nem került a polcomra és nem, NEM fogom letölteni, vagy kölcsönkérni. NEKEM. KELL. A polcomra. a HP-t meg régen imádtam, most meg már utálom, de… sajnos csak sejtés alapján tudom elképzelni, hogy milyen lehet Katniss, így csak Hermione-t tudom választani. Amúgy is, végiggondolom az összes karaktert, akiről eddig valaha olvastam, és kevés emberrel tudnám egy mérlegre tenni. Hermione… ő az, akinek bármelyik lány a bőrébe bújna, vagy csak a barátnője akar lenni. És nem azért, ahogy kinéz, hanem mert több dolgot megtenne bárkiért, mint amit eddig megtettek néhány könyvben. 

10. Önálló könyv, vagy sorozat?

ÖNÁLLÓ. Végre, szeretnék egy önálló sorozatot. Kezd elegem lenni abból, hogy minden történetből sorozat készül. Úgyhogy… Kedves Írók! Kérlek, írjatok már valami normális ÖNÁLLÓ könyvet. Mély alázattal: Noémi.

Ez volt a We Love Book Tag. Nekem tetszett, mert sok emléket a felszínre hozott, és szeretek nosztalgiázni. 🙂

Peace&Love

love n peace

Hozzászólás